tirsdag 31. januar 2012

Januarbilder

Bilde 1. Dybde

Dette bildet tok jeg en gang forrige vinter, da jeg og min venninne var på skiferie. Har redigert dette en del, og ettersom det er tatt med mobilkamera (iphone 4) var det verken lukkertid, eksponeringshastighet eller iso. Syns dette bildet var utrolig kult, mest pga kontrastene, der alt er i sorthvitt bortsett fra det blå i brillene.
Har både endret kontrasten og beskjært bildet i photoshop.

2. Glimt i øyet


ISO: 320
Eksponeringstid: 1/60 sek
Blenderåpning: 4,7

På dette bildet av Magrete føler jeg virkelig at jeg har fanget glimtet i øyene hennes. Spesielt kan man se det i det høyre øyet. Dette bildet er tatt med Canon 500D kameraet. Dette har jeg beskjært og endret kontrasten i photoshop.

3. To


Dette bildet har jeg brukt en gang før her på bloggen, og jeg ble såpass fornøyd med det at jeg velger å bruke det her også. Bildet er av ett par støvler i et litt høstlig miljø.
Bildet er redigert i photoshop, der jeg har beskjært bildet og endret på kontrasten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar